Masáže - I díky nim můžete žít život bez bolesti

Pod záštitou společnosti Imunogen nově nabízíme i masáže!
Na našem pracovišti nabízíme klasickou zdravotní masáž a baňkování. Rádi se o Vás postaráme i v pohodlí Vašeho domova, našim klientům totiž nabízíme i službu mobilních masáží. Již brzy rozšíříme nabídku také o další zajímavé a užitečné metody a služby. Nové pracoviště najdete v prostorách Polikliniky Hůrka v budově A.

Kdo o Vás bude pečovat? Těšit se můžete na profesionálního certifikovaného maséra Ondřeje Hrubého, který absolvoval prestižní rekvalifikační kurz Masér ve zdravotnictví pod vedením Stanislava Flandery. S obrovskou chutí a nasazením pomáhá pacientům žít život bez bolesti a získal si již desítky spokojených klientů, kteří oceňují nejen jeho schopnosti, ale i milý a profesionální přístup.

Klasická zdravotní masáž cílí na uvolnění přetěžovaných svalových skupin a partií. Jde o soubor speciálních masážních technik, které pomáhají navrátit hybnost a pružnost svalů a snižují bolestivost pohybového aparátu. Zdravotní masáž u nás lze doplnit také o baňkování. Jde o metodu, při které se přikládáním baněk různých velikostí a tvarů působí podtlakem na konkrétní problémové partie. Baňkování funguje skvěle nejen proti bolesti zad, kloubů, hlavy aj., ale také jako prevence revmatismu a dalších chorob.

Ordinační hodiny jsou každý pátek od 9.00 do 15.00 a objednávky přijímáme telefonicky na (+420) 232 232 321.

Adresa je: Poliklinika Hůrka, Sluneční náměstí 2588/15 Stodůlky-Praha 13.